Obsługa Klienta
to nasz priorytet
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania. W razie potrzeby zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania. W razie potrzeby zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji.
W tym przypadku, wysyłając Ci fakturę do akceptacji, poinformujemy Cię również, że możesz pomniejszyć kolejną fakturę/faktury za energię elektryczną, o kwotę jaką powinieneś otrzymać za wyprodukowaną energię.
Należność za odkup energii będzie rozliczona w ciągu 30 dni, licząc od dnia Twojej akceptacji faktury.
W ciągu 14 dni, od daty wystawienia faktury, prześlemy ją do Twojej akceptacji, na adres e-mail wskazany na umowie.
Za zatwierdzenie faktury uznawana jest Twoja odpowiedź na e-mail z fakturą, wysłana na adres faktury@solare.pl. Jeśli, w ciągu 3 dni, nie prześlesz nam swoich zastrzeżeń lub sprzeciwu co do otrzymanej faktury to uznamy, że jest ona przez Ciebie zaakceptowana.
Rozliczenia są wykonywane za okres 6 miesięcy (równych półroczom kalendarzowym), na podstawie danych pomiarowych otrzymanych od OSD.
Nadwyżka jest to ilość energii, która nie została wykorzystana w danej godzinie, przez co została wprowadzona do sieci.
Zleceniem montażu licznika oraz wykonaniem tego procesu zajmuje się lokalne OSD.
Co najmniej 30 dni przed planowanym uruchomieniem mikroinstalacji zgłoś się do lokalnego Operatora Systemu Dystrybucji (OSD) w celu dopełnienia wszelkich formalności. W kolejnym kroku skontaktuj się z nami w celu zawarcia umowy na odkup.
Tak, prosimy o przesłanie wiadomości na adres bok@solare.pl lub kontakt przez formularz na naszej stronie i wskazanie:
– w celu przygotowania indywidualnej oferty.
To instalacja wytwarzania energii elektrycznej z odnawialnego źródła energii (OZE), której łączna moc zainstalowana nie przekracza 50 kW.