Obsługa Klienta
to nasz priorytet


Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania. W razie potrzeby zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Do pobrania


Cennik standardowy dla klientów biznesowych od 01.01.2023 r.

Nasz cennik standardowy dla klientów biznesowych obowiązujący od 01.01.2023 r. znajdziesz pod poniższym linkiem:

Cennik standardowy dla klientów biznesowych od 01.01.2023 r.

Wniosek o zwrot nadpłaty

  1. Jeżeli Twoja nadpłata powstała w związku z zamrożeniem cen energii – pobierz poniższy wniosek:
    Wniosek o zwrot nadpłaty, dla odbiorców uprawnionych


  2. Jeżeli Twoja nadpłata nie powstała w związku z zamrożeniem cen energii – pobierz poniższy wniosek:
    Wniosek o zwrot nadpłaty
  3. Jeżeli na Twoim koncie widnieje nadpłata wynikająca zarówno z zamrożenia cen energii, jak i innych powodów, prosimy o złożenie obu wniosków. We wniosku dla odbiorców uprawnionych wpisz kwotę wynikającą z zamrożeń cen energii, we wniosku ogólnym wpisz kwotę nadpłaty niewynikającej z zamrożenia cen energii.

 

Jak możemy Ci dziś pomóc?


Masz więcej pytań?
Wybierz swoją kategorię.

Nasza infolinia z chęcią Ci pomoże:

Możesz też do nas napisać: