Obsługa Klienta
to nasz priorytet


Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania. W razie potrzeby zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji.

E-faktury


Dlaczego nie otrzymałem e-faktury?

Sprawdź na swojej poczcie skrzynkę SPAM. Jeżeli nie znalazłeś tam wiadomości z e-fakturą, zadzwoń na naszą infolinię w celu weryfikacji poprawności podanego adresu mailowego: +48 690 991 991.

W jakim formacie wysyłane są e-faktury?

E-faktury wysyłamy w formie maila z podsumowaniem istotnych informacji z faktury w formacie PDF.

W jakim terminie otrzymam e-fakturę?

E-fakturę otrzymasz na maila tego samego dnia, którego zostanie wystawiona, około godziny 22:00.

Czy po zamówieniu e-faktury będę nadal otrzymywać faktury papierowe?

Nie. Jeżeli zgodzisz się na otrzymywanie e-Faktury, nie będziemy wysyłać Ci faktur w formie papierowej.

Jakie korzyści daje e-faktura?

Z e-fakturą:

  • Wygodnie: nie musisz drukować i przechowywać przybywających dokumentów. E-faktury są zawsze dostępne na twoim koncie e-bok.
  • Bezpiecznie: e-faktura trafia na Twoje konto w dniu jej wystawienia, nie ma obaw, że zostanie zagubiona.
  • Oszczędnie: nie musisz czekać, aż rachunek za prąd dotrze do Ciebie pocztą. E-faktura trafia bezpośrednio na Twojego maila oraz pojawia się w ebok. Dzięki temu będziesz mógł łatwiej kontrolować swoje wydatki.
  • Ekologicznie: e-faktura to oszczędność dla środowiska naturalnego. Rezygnujesz z papieru i oszczędzasz energię, która jest potrzebna do jej produkcji.

Czy jest jakaś różnica między e-fakturą a fakturą papierową?

Nie ma różnicy między tymi fakturami. E-faktura jest takim samym dowodem sprzedaży, jak faktura papierowa.

Dlaczego nie otrzymałem faktury wysłanej mailowo?

Prawdopodobnie konieczna jest weryfikacja Pani/Pana adresu poczty elektronicznej. • Prosimy w pierwszej kolejności o sprawdzenie na skrzynce zakładki SPAM (wiadomości e-śmieci). *po zalogowaniu na e-bok sprawdź, czy faktura została wystawiona. Tam również możesz ją pobrać • poprzez kontakt z BOK – poprzez e-bok i zakładkę zgłoszenia, infolinią: +48 690 991 991 lub mailowo bok@solare.pl

W jaki sposób mogę opłacić e-fakturę?

E-fakturę możesz opłacić w dogodny dla Ciebie sposób, ponieważ zawiera ona takie same informacje jak ta w formie papierowej. Polecamy e-płatność. Jest to najwygodniejszy sposób opłacania faktur.

Czy e-mail z informacją o wystawieniu e-faktury zawiera fakturę?

Do wiadomości nie załączamy faktury jako dodatkowego dokumentu, ale zawiera ona podsumowanie z najważniejszymi informacjami potrzebnymi do dokonania płatności.

Skąd będę wiedzieć, że e-faktura jest wystawiona?

E-fakturę dostaniesz na maila tego samego dnia, w którym ją wystawimy. W wiadomości znajdziesz także kwotę oraz informacje potrzebne do przelewu.

Od kiedy będę dostawać e-fakturę zamiast faktury papierowej?

Po aktywacji usługi, Twoją najbliższą fakturę prześlemy już w formie elektronicznej. Znajdziesz ją także w e-bok w zakładce Faktury.

Ile kosztuje uruchomienie e-faktury?

Uruchomienie usługi oraz korzystanie z niej jest bezpłatne.

Kto może skorzystać z usługi e-faktury?

Każdy Klient, który ma zawartą umowę z naszą spółką, po wskazaniu adresu mailowego do wysyłki FV.

Co to jest e-faktura?

E-faktura to faktura w formie elektronicznej. Zawiera ona takie same dane i jest takim samym dowodem sprzedaży, jak faktura papierowa. E-faktura jest bezpłatna i jest dokumentem, który prawnie obowiązuje.

Jak możemy Ci dziś pomóc?


Masz więcej pytań?
Wybierz swoją kategorię.

Nasza infolinia z chęcią Ci pomoże:

Możesz też do nas napisać:

Używamy plików cookies i podobnych technologii, m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.