Obsługa Klienta
to nasz priorytet
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania. W razie potrzeby zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania. W razie potrzeby zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji.
E-faktury wysyłamy w formie maila z podsumowaniem istotnych informacji z faktury w formacie PDF.
E-fakturę otrzymasz na maila tego samego dnia, którego zostanie wystawiona, około godziny 22:00.
Nie. Jeżeli zgodzisz się na otrzymywanie e-Faktury, nie będziemy wysyłać Ci faktur w formie papierowej.
Z e-fakturą:
Nie ma różnicy między tymi fakturami. E-faktura jest takim samym dowodem sprzedaży, jak faktura papierowa.
W pierwszej kolejności, sprawdź w swojej skrzynce e-mail zakładkę SPAM (wiadomości e-śmieci).
Jeśli wiadomość nie trafiła do SPAMu, zweryfikuj poprawność podanego adresu e-mail. Jest to możliwe podczas kontaktu z Biurem Obsługi Klienta – telefonicznie, pod numerem: +48 690 991 991 lub mailowo, na adres: bok@solare.pl
E-fakturę możesz opłacić w dogodny dla Ciebie sposób, ponieważ zawiera ona takie same informacje jak ta w formie papierowej.
E-fakturę dostaniesz na maila tego samego dnia, w którym ją wystawimy. W wiadomości znajdziesz także kwotę oraz informacje potrzebne do przelewu.
Po aktywacji usługi, Twoją najbliższą fakturę prześlemy już w formie elektronicznej.
Uruchomienie usługi oraz korzystanie z niej jest bezpłatne.
Każdy Klient, który ma zawartą umowę z naszą spółką, po wskazaniu adresu mailowego do wysyłki FV.
E-faktura to faktura w formie elektronicznej. Zawiera ona takie same dane i jest takim samym dowodem sprzedaży, jak faktura papierowa. E-faktura jest bezpłatna i jest dokumentem, który prawnie obowiązuje.